Nuffnang

Sunday, October 10, 2010

10 Jenis Kawan

  
10 Jenis Kawan

1. Kawan tu bukan macam main FUTSAL.
Mula-mula kejar... Dah dapat sepak...:-(

2. Kawan tu bukan macam main SKATE.
Mula-mula gosok…Lepas tu pijak...:-(

3. Kawan tu bukan mcm main RAGBI.
Mula-mula tangkap...Dah dapat tendang…:-(

4. Kawan tu bukan mcm PAMPERS.
Dah pakai pastu buang…:-(

5. Kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS.
Waktu baru beli pakai…Dah sengkek gadai…:-(

6. Kawan tu bukan macam PELANGI.
Hari cerah hilang…Hujan gerimis baru muncul...:-(

7. Kawan tu bukan macam KERETA.
 Rosak sikit jual …Beli baru…:-(

8. Kawan tu bukan macam CHIPSMORE .
Kejap ade kejap takde…:-(

9. Kawan tu bukan macam BANK.
 Bila dah takde duit baru nak cari…:-(

10. Lagi...Kawan tu macam ape ye???Hmmmm...

Haa…Kawan tu macam AWAK LA…
Bila saya tulis blog, awak akan baca dengan teliti sampai habis...Kemudian share info kat blog ni dengan kawan-kawan:-D

Walau apa pun tanggapan orang tentang kawan, bagi saya kawan tu amat-amat penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis,sedih,berduka dan sebagainya…Kawan yang sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara.

Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menjaga hati kawan-kawannya dan akan sentiasa tolong menolong satu sama lain setiap masa bukan hanya semasa berbloging tapi di mana-mana saja…:-)

Selamat hari 101010

Share/Save/Bookmark

Kalo suka entri ni klik la Button Like..=)

4 comments:

dhiyawordsnotgood said...

betul3..kawan mmg penting selain drpd keluarga.xda org bole hidup tnpa kawan ^^

btw, thanx 4 being my friend shafiq ^^

Shafiq said...

Agree 100%..

Thanx 4 being my friend 2 Dhiya..=)

Afzan Raihan Izzati Hamzah said...

shafiq, kau kawan aku tau! :D

Shafiq said...

Afzan: ko pn kawan aku jgk..=)

Related Posts with Thumbnails

Nuffnang