Nuffnang

Wednesday, July 28, 2010

22 Tanda Lelaki Sedang Jatuh Cinta


22 Tanda Lelaki Sedang Jatuh Cinta
Credit To - Sumber Informasi Terkini

1. Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dengan rela bukan kerana terpaksa.
2. Dia sentiasa ingin menghibur kekasihnya..
3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayanginya.
4. Dia berusaha mengokong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya dan curiga yang meluap-luap.
5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.
6. Dia selalu mengawasi gerak-geri kekasihnya karena dia sentiasa merasa curiga.
7. Dia tidak suka ada lelaki lain mendekati kekasihnya.
8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan seluruh perhatian kepadanya.
9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayaninya lebih dari orang lain.
10. Dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.
11. Dia kadang suka merajuk karena ingin dipujuk oleh kekasihnya.
12. Dia akan merasa sengsara apabila berjauhan dengan kekasihnya terlalu lama.
13. Dia akan lebih mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

14. Dia kerap bertanya apakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa cintanya lebih kuat daripada kekasihnya.
15. Dia tidak akan mempedulikan wanita lain apabila tidak ada urusan pentingdengannya.
16. Dia cuba meluangkan lebih banyak waktu dengan kekasihnya.
17. Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain.
18. Jika ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan merasa sangat sedih dan tidak akan percaya lagi deangan cinta wanita lain. Namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali padanya.
19. Apabila ada orang ketiga, dia akan kehilangan akal fikirannya dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.
20. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercaya dan sanggup menyerahkan harta mahupun nyawanya sendiri.
21. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya. Namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 % mencintai kekasihnya.
22. Tidak semua laki-laki sanggup menitiskan air matanya semata-mata hanya untuk seorang wanita.

Share/Save/Bookmark

Kalo suka entri ni klik la Button Like..=)

8 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

waaahhaaaa
susah daa nak cari leelaki mcm nie
huuuuwww
mcm taj de je
hihi

shafinas rinoa said...

hahaha betul kata anis..susah kot..hahaha

Shafiq said...

anis & intan: yela kot..hehe

matpek said...

mula2 yela kot...lama2 dah tak da..hehe

Shafiq said...

Insya-allah akn berkekalan..hee

farah ain said...

ade2 la lelaki camni..aku penah jumpa,,,tapi tak semestinyer die camni kite rase serasi ngan die:(

Shafiq said...

paein: kdg2 lelaki x reti nk tnjuk yg die sygkn pmpn tu..huhu

~teratai nailofar~ said...

ade...lelaki cmneh... insyaALLAH

Related Posts with Thumbnails

Nuffnang